دانلود فیلم

دانلود رایگان فیلم

دانلود فیلم

دانلود رایگان فیلم

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016

دانلود فیلم جدید سوپر من در مقابل بتمن

دانلود فیلم جدید بتمن در مقابل سوپر من : طلوع عدالت

دانلود فیلم جدید بتمن

دانلود فیلم سوپر من


نام فیلم : Batman v Superman: Dawn of Justice 2016
منبع:فاکس فیلم

ژانر:اکشن , ماجرایی , فانتزی , علمی تخیلی
امتیاز IMDB از ۱۰ : Rate
محصول کشور : آمریکا
سال تولید : ۲۰۱۶
زبان : انگلیسی
زمان : Runtime
کیفیت : …………..

کارگردان : Zack Snyder

بازیگران : Ben Affleck, Henry Cavill, Amy Adams, Jesse Eisenberg

توضیحاتی درباره فیلم :

همانطور که تنها یکماه مانده به آغاز پروسه ی پیش تولید تازه ترین ساخته ی Zack Snyder بنام Batman vs. Superman (عنوان تایید نشده) ، جزییات جدیدی در رابطه با پشت صحنه ی این پروژه بدستمان رسیده است . بنابر گزارش سایت خبرگزاری آریافیلم – Michelle Grinnell ، مدیر روابط عمومی دفتر میشیگان فیلم در مصاحبه ای اعلام داشت برای Man of Steel 2 قرار است بزرگترین پروسه ی تولید در آمریکا صورت بگیرد ، حتی در حجمی بسیار بزرگتر از Man of Steel و Oz, the Great and Powerful که میزان بودجه بروی رقم ۱۳۱ میلیون دلار قفل شده است .

لازم به ذکر می باشد که تنها بودجه ی تولید فیلم ۱۳۱ میلیون دلار می باشد که این رقم هرگز شامل خرید محل های فیلمبرداری ، هزینه ی پس از تولید (مانند تدوین ، موسیقی ، جلوه های ویژه) نمی شود که با اضافه کردن این هزینه ها بطور تقریبی میزان بودجه ی Batman vs. Superman به مرز ۲۷۰ میلیون دلار خواهد رسید ، ۲۲۵ میلیون دلار رقمیست که برای بودجه ی فیلم Man of Steel تعیین شده بود . همچنین اطلاعات دیگری در دست می باشد که مشخص می کند WB برای این پروژه ی مهم از تمام ۶ استادیوی صدای Michigan Motion Picture استفاده خواهد کرد و در نظر گرفته شده است تا توسط این پروژه تعداد ۶ هزار کار بوجود بیاید که منجر به ۵ میلیون دلار درآمد زایی می شود . علاوه براین بخشی از فیلم در یورکویل ، ایلینوی فیلمبرداری خواهد شد که اگر یادتان باشد این موقعیت جغرافیایی مربوط می شود به خانه ی مادر زمینی کلارک کنت ملقب به سوپرمن و گفته شده عوامل سازنده ی Man of Steel 2 مشغول ترمیم مزرعه و خانه هستند . برطبق منابع خبری ، کمپانی Warner Bros برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات مهم و اصلی این پروژه ، رقم بسیار زیادی را صرف ماموران اطلاعاتی و محافظان کرده است ، بنابراین آشکار باشید که تا چند ماه دیگر سیل خروشانی از شایعات در رابطه با Man of Steel 2 فضای مجازی را پر خواهند کرد که از حال بشما تذکر می دهیم تا هر چیزی را باور نکنید . در پایان فیلمبرداری این پروژه هفت الی هشت ماه دیگر یعنی در آگوست پایان خواهد یافت . بازیگران این فیلم را تا به اینجا Henry Cavill , Ben Affleck , Gal Gadot , Amy Adams , Diane Lane و Laurence Fishburne تشکیل می دهند .

فیلم Man of Steel 2 در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۵ اکران خواهد شد.

بیشتر از یکسال و نیم دیگر به نمایش Batman vs. Superman بروی پرده های بزرگ نقره ای باقی مانده است اما همچنان سوالات بدون جواب بسیاری در دست داریم و در این میان Gal Gadot ستاره ی فیلم Fast & Furious 6 که حال Wonder Woman جدید دنیای ماست بطور کامل خیال بسیاری از طرفداران و منتظران را راحت کرد . این بازیگر و مدل ۲۸ ساله بتازگی مصاحبه ای انجام داد و در آنجا از انتقاد طرفداران ، تعلیمات فیزیکی و کلاس های رزمی کاری اش صحبت کرد .

بلافاصله پس از اینکه Warner Bros اعلام کرد گال گدوت بازیگر نقش ابرقهرمان آمازونی در فیلم آینده ی Batman vs. Superman می باشد ، بسیاری با حالت خشمگین شروع به انتقاد کرده به این صورت که این بازیگر بسیار لاغر اندام است و هیکل و بدن چشمگیری برای این کارکتر ندارد اما شاید اکثریت آنها فراموش کردند Henry Cavill برای سوپرمن ، Ben Affleck و Christian Bale برای بتمن ، Michael Shannon برای ژنرال زاد ، Russell Crowe برای جور ال و در آخر Antje Traue برای فیورا (در دنیای DC) نه تنها با برنامه ای خاص اندام و بدن خودشان را بزرگتر کردند بلکه تحت تعلیمات ویژه ای قرار گرفتi و تمام آنها از ابتدا یک استاد رزمی کار نبوده اند . حال این موضوع برای کمپانی Warner Bros و کارگردان Zack Snyder به هیچ عنوان کار سختی نخواهد بود که از Gal Gadot بلند قد یک بازیگر تنومند (از نظر بدنی) بسازند . مصاحبه ی کوتاه وی را در زیر می توانید بخوانید :” سوال – خیلی می گویند که تو خیلی برای این نقش لاغر هستی و Wonder Woman اندام و بدن بزرگتری داره ، بنظر خودت بدن تو می تونه تغییر بکنه ؟ / جواب – خب ، من قرار است تا نمایش دهنده ی Wonder Woman این دنیای مدرن و جدید باشم . ظواهر بدنی بسادگی قابل عوض شدن هستند ، و در کنار این Wonder Woman یک آمازونیست و در تاریخ زنان آمازونی بزرگ هیکل نبوده اند بنابراین اگر من بخواهم براساس کتاب جلو بروم کمی مشکل خواهد شد .

batman_v_superman__dawn_of_justice_wallpaper_by_krallbaki-d7pb7ykرویداد Fan Event مخصوص فیلم Man of Steel برگذار شد که در آنجا Kevin Smith مجری برنامه و از طرفداران آتشین سوپرمن در کنار کارگردان Zack Snyder و ستارگان فیلم Henry Cavill و Amy Adams حضور یافتند تا از طرفی دیگر انتشار نسخه ی Bluray یکی از مهمترین فیلمهای بازسازی و پر فروش کمیک بوک DC را نیز جشن بگیرند . در پست گذشته اعلام کردیم که شنیده ها حاکی از آنست که در این مراسم ، تصاویر هنری یا اخبار ویژه ای از پروژه ی مهم Batman vs. Superman معرفی خواهد شد که متاسفانه هیچ چیز نبود و دو یا سه تصویر هنری هم که نشان داده شد اصلا ربطی به این پروژه نداشته و طرح های خیالی برای فروش و کمک به سازمان ها بوده اند .

Batman v Superman

حال بهتر است بپردازیم به داستان این پروژه . خب با نگاه به عنوان تایید نشده ی Batman vs. Superman در وحله ی اول می توان گفت این دو قهرمان کمی دست و پنجه با هم نرم خواهند کرد و در همین حال Zack Snyder نیز توضیح مختصری در این رابطه افزود :” قسمت جالب این موضوع اینست که چگونه به رابطه ی آنها بپردازی ، در هر صورت که با هم دشمن باشند یا دوست ، این دقیقا نقطه ی جالب بودن فیلمسازی می باشد و اینکه به این اتفاق بپردازید و بله مسلما این دو یک سری برخورد های فیزیکی با یکدیگر خواهند داشت “. پس از آن یکی از طرفداران پرسید که چگونه سوپرمن با خرابی هایی که در شهر Metropolis بوجود آورد روبرو می شود و (اسپویلر) مخصوصا کشتن ژانرال Zod چه تاثیراتی بروی او دارد ؟! زک اسنایدر در جواب این طرفدار گفت :” ممکنه در فیلم بعدی عواقب چند عملکرد سوپرمن را مشاهده کنیم “. و جدا از اینکه آیا اسنایدر به این تعداد بیشتر از ۲۰ هزار انسانی که در این فیلم کشته شدند خواهد پرداخت یا خیر ، وی افزود این بخش جدانشدنی از خشم بیگانکان و Superman بوده و مسلما در آینده بروی Superman تاثیر خواهد گذاشت :” از نظر من ، این اتفاق باید می افتاد ، مسلما این ضربه عواقبی خواهد داشت . جای مقایسه ای وجود ندارد اما اگر به فیلم The Avengers نیز نگاه کنید ، شهر ها در این فیلم کاملا نابود می شوند و کسی هم به کشته شدگان اهمیتی نمی دهد اما عواقبی خواهد بود ، علاوه بر این قسمتی غمناک در انتهاب فیلم وجود دارد که آن هم در آینده بر دوش Superman سنگینی خواهد کرد “. نظر شخصی این است که عوامل سازنده ی Man of Steel که شامل زک اسنایدر ، دیوید گویر ، کریستوفر نولان ، چارلز ریون ، اما توماس ، دبرا اسنایدر و بسیاری دیگر می شود قبل از ساخت این فیلم در هدفشان به دنباله های آینده مخصوصا Justice League نگاه می کردند و جزییات بیشتری در ذهن دارند .

دانلود فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



  • ۹۴/۰۲/۰۷
  • ali dante

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی